דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הילינג קבלי 

מאת    [ 09/08/2007 ]

מילים במאמר: 570   [ נצפה 5383 פעמים ]


בתהליך הריפוי בהילינג קבלי, המטפל מתבונן (בתודעתו) באותיות או בשמות קודש, והאנרגיה שהוא מעביר מכוונת לאותו תדר. ככל שיכולת ההתבוננות של המטפל גבוהה יותר, כך סוג השפע שיתועל יהיה גבוה יותר.
האנרגיה המועברת בטיפול, איננה זו של המטפל. זו אנרגיית אור-אינסוף והמטפל הוא רק צינור להעברת האנרגיה הזו. בהילינג היהודי, כפות הידים של המטפל אינן אלא "תחנת מעבר" - המטפל משמש צינור למטופל. אפשר להמשיל את המטפל לצינור מים: אם בצינור יש חורים, אזי מים בורחים החוצה; אם יש בצינור סתימה, אזי מים לא עוברים הלאה בצינור; אם דפנותיו מלוכלכות, המים "סוחבים" את הלכלוך איתם. אולם אם הצינור הוא צינור נקי והזרימה בו תקינה, המים המועברים בו טהורים ומרפאים.

בשיטות טיפול רבות אנו מרפאים בעזרת הידיים שהן ענפים של הלב. כאשר אנחנו ממלאים את הלב באנרגיה מרפאה - היא מתחילה לזרום אל הידיים, ומועברת לאותם מקומות עליהם אנו מניחים את כפות הידיים. באופן טבעי ויומיומי, כשהלב מתמלא ברגשות חיוביים, הידיים משתפות פעולה על-ידי חיבוק שגם הוא סוג של הילינג. חום ואהבה הינם גורמים מרפאים, אך ניתן לעלות אף גבוה יותר כאשר מוסיפים לכך מימד רוחני של התכווננות לשמות קודש, כפי שמובא במקורות.

הריפוי הרוחני מופיע בגמרא (ברכות, דף ה' עמ' ב'). רבי חיה בר אבא היה חולה ובא רבי יוחנן חברו לבקרו.
שאל רבי יוחנן את רבי חיה בר אבא: "חביבין עליך יסורין?"
ענה לו רבי חיה: "לא הן ולא שכרן"
אמר לו רבי יוחנן בארמית: "הב לי ידך" (תן לי את ידך)
יהב ליה ידיה (נתן לו את ידו)
ואוקמיה (והעמידו מחוליו).

אם נתבונן בראשי התיבות של המילים "הב לי ידך" נזהה את האותיות יל"ה, וראשי התיבות של המילים "יהב ליה ידיה" מגלות את האותיות יל"י. חכמים אומרים ששני צירופי אותיות אלו סייעו ביד רבי יוחנן לרפא את רבי חיה.
פירוש שמות אלו מופיע בכתבי האר"י ובפירוש רבי יוסף חיים זצ"ל (ה"בן איש חי") לש"ס, בו הוא מבאר כי חולי של אדם בא עליו מצד הדינים שהרי היסורים הם מצד הדין, וכדי להמתיק את הדינים השתמש רבי יוחנן בשם קדוש יל"ה שהוא מצד החסדים ובעזרת שם זה המשיך חסדים לרבי חיה.

לאחר המתקת הדין השתמש רבי יוחנן בשם קדוש נוסף, יל"י, שתפקידו להמשיך על האדם שפע של רפואה כמופיע בכתבי האר"י: "סגולת שם יל"י הוא להקים החולה מחוליו'' (שער מאמרי רז"ל). כל פעולת הריפוי, במקרה זה, נעשתה באמצעות הידיים תוך התכוונות לשמות קודש. בהקשר זה נציין כי ישנם שמות קדושים נוספים כמו מה"ש, למשל, שניתן להשתמש בהם בצורה מדיטטיבית וגם הם מהווים קוד שמוביל אותנו למצב מוחי בו נשלחים חומרים אנדורפיניים (חומרים מרפאים שקיימים בגוף) אל חלקי הגוף. ניתן ליצור ריפוי עצמי באמצעות המחשבה, כאשר מדמיינים את השמות הקדושים באיזור הכואב או הפגוע.

מאחר שההילינג היהודי מתעל אנרגיה גבוהה וטהורה, יש להקפיד על מספר הנחיות בעת טיפול. ראשית, אשה בזמן מחזור איננה יכולה לטפל או לקבל טיפול הילינג, מאחר ששיטת ריפוי זו מהווה משיכת שפע קדוש ואשה בזמן מחזור אינה יכולה לקבל שפע קדושה זה. הדבר דומה לכלי שאיננו מסוגל לקלוט את המטען החשמלי המוזרם אליו ויוצר קצר.
שנית, יש להקפיד על נטילת הידיים לפני הטיפול ובסיומו, על-מנת לנקות אנרגיות שליליות היוצאות מהמטופל ודובקות במטפל (ולהפך). הנטילה מתבצעת תוך שפיכת מים (מתוך כלי) לסירוגין שלוש פעמים על כל יד, כאשר יד ימין קודמת לשמאל. שטיפת ידיים אינה מספיקה לצורך הענין.
נכתב בזוהר הקדוש שכדי לכפות על רוח הטומאה לעזוב את הגוף, על האדם ליטול ידיו לסירוגין כדי לבלבל את רוח הטומאה שרוצה להיאחז בו, ותפקיד הכלי לנטילה הוא אגירת המים המיוחדים לנטילה (שלא כמו מים היוצאים מהברז ישירות) תוך התכוונות לכך שהכנסת המים לכלי חשובה למען הטהרה.
היו ברוכים

הרב אליהו עזרד



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב